piątek, 20 grudnia 2013

Pozegnanie Ani / swiatecznie ;)

Jest piatek, Powinnam wlasnie byc GDZIES - gdziekolwiek poza domem. Ale - zycie zawsze ma jakies niespodzianki. Jak tylko skonczylam moja 3godzinna prace moja 4latka zaczela wymiotowac, dostala wysokiej goraczki - wiec musialam sie opiekowac moim 4miesiecznym maluszkiem, a 4 latka zajela sie mama. Tak wiec wlasnie robie cudowne nadgodziny ktore zostana mi oczywiscie wynagrodzone w odpowiedni sposob :)) Teraz siedze juz tylko z 4 latka w domu, a hostka pojechala po dzieci do szkoly etc etc.. A od 7-24 hosci ida na kolacje - wiec ZNOWU - praca :) jutro mam wolna sobote wiec sobie odbije :) a i extra kasa tez sie przyda - poza tym rozumiem - dziecko chore - aupair gotowa do pracy xD hah

A co do kasy.. to w ost weekend dokladnie w 3 dni wydalam MASE pieniedzy na nic. Tu imprezka (uuuu wole nie przeliczac ILE poszlo.. ale duuuzo za duzo, swoja droga impreza jedna z najlepszych tutaj - urodziny Teffy no i  zegnalysmy w wielka sniezyce nasza Anie:) hah za 20 osob ktore mialy przyjsc przyszlysmy tylko w 4ke - na dodatek hostka jednej laski postawila nam taxe - milo z jej strony !! takze wszystkie mogly pic i sie bawic na calego - tak tez bylo!) potem kolacyjki, prezenty, bluzeczki.. paliwo (BOZE moje auto pozera paliwo jak szalone :O ale wazne ze mam auteczko super :P niewazne ze wlewam w nie hektolitry paliwa..) takze dobrze ze mam dodatkowe godziny z dzieciakami - kasa akurat sie przyda!


Wczoraj wieczorem pojechalam na zakupy swiateczne! znowu kasa poszla... :( ale prezenty kupione dla wszystkich, no poza hostka! Ale juz mam pomysl wiec mam nadzieje ze jutro uda mi sie kupic :) 
A co do Sylwestra? to planujemy jechac do Toronto ! :D Ale plany planami, zobaczymy co z tego nam wyjdzie :) bylo by super ! :D
AHA - najwazniejsza sprawa - DOSTALAM LAPTOPA <3 dostalam przesylke z Amazona - moi kochani rodzice sprawili mi wczesniejszy prezent swiateczny <3 kochani!! Takze teraz bede starala sie czesciej pisac! No i od razu przepraszam za brak polskich znakow - hah uwierzcie co chwile naciskam alt+n etc.. i NIC:D ale spoko dajcie mi chwile czasu a ogarne i polska klawiature, mam nadzieje ze da sie to zrobic!

AHA - najwazniejsza sprawa - DOSTALAM LAPTOPA <3 dostalam przesylke z Amazona - moi kochani rodzice sprawili mi wczesniejszy prezent swiateczny <3 kochani!! Takze teraz bede starala sie czesciej pisac! No i od razu przepraszam za brak polskich znakow - hah uwierzcie co chwile naciskam alt+n etc.. i NIC:D ale spoko dajcie mi chwile czasu a ogarne i polska klawiature, mam nadzieje ze da sie to zrobic!
A na koniec mix zdjec :)

Takze, Ania juz poleciala i jest w domu w Polsce.. brzmi to dziwnie.. baaardzo dziwnie.. :( Ale spoko ona tu jeszcze wroci xD

Jej LCC (Ania jest z APiA) napisala jej maila ze w naszej okolicy od stycznia bedzie mieszkac Polka... ANIA :D hah takze czekam! mam nadzieje ze jakos sie tu odnajdziemy obie :D

Czy czuc juz tu swieta? TAAAAAAK od dobrych 4 tygodni..! akcja kupowanie prezentow (Ohh jakie to meczace.. hah) to cale przygotowania do swiat.. W Wigilie jemy chinczyka.. mam nadzieje ze Bozonarodzeniowe sniadanie chociaz bedzie troche bardziej swiateczne ! :)  No nic zobaczymy!!






 luksusy urodzinowe Teffy
 <3
 laseczki! CZ/PL/PL/CZ
 Winko z Ania
 Tequila night! 
Party!!

 dom sasiadow.. masakra juz tak od kilku dobrych tygodni! co za duzo to nie zdrowo!
 kolacja, za kolacja
 JEST! <3 komputerek <3
 nasz ogrod a w nim.. DEERy!
niedzielne sniadanie/obiad? whatever !

Milego weekendu !

3 komentarze:

  1. Po pierwsze : pięknie wyglądasz, Ameryka Ci służy !

    Po drugie : czadowa koszulka !

    Po trzecie, pytanko : komputer od Twoich rodziców czy host rodziców ? :D

    A po czwarte ... wesołych świąt Kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ze od moich kochanych rodzonych POLSKICH rodzicow <3
      Dzieki, dzieki, dzieki :D

      wesolych swiat :* !

      Usuń
  2. Boze, z tymi pieniedzmi to naprawde... Rozchodza sie jakby same, nie? :D
    Co do prezentow dla rodzinki.. Ciesze sie niesamowicie, ze moi nie obchodza swiat, zawsze to zaoszczedzona kasa i brak zmartwien, co kupic :>

    OdpowiedzUsuń