poniedziałek, 2 grudnia 2013

zdjecia (:

Moj samolot z NJ do Detroit
Dzieci sie postaraly, teraz plakaty wisza w moim pokoju
Pierwszy i nie ostatni mecz NBA
Zabawa w chowanego na basenie L.(3.5)
Chwila relaksu w mojej czesci domu :)
Wyjatkowe 2$ ktore ktos mi dal w NYC
3godzinne wybieranie choinki...
Sernik z truskawkami na sniadanie zawsze dobry
Czechy, Polska Polska yaaaay
Ohhhh ! Dostalam swoja skarpete (:
Po wielogodzinnej meczarni choinka gotowa !
Korki w black friday, moj samochodzik <3
Moj boyfriend przed kolacja z okazji chrzcin
Ostatnia kawa z dziewczynami :))
Moje kochane potworki

5 komentarzy:

  1. Fajnie tam masz :D Ciekawie czyta sie Twojego bloga - zawsze czekam na notki :D Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na te cudowne dzieciaczki i prześliczną choinkę! Zazdrość dalej mnie zżera, ale powoli się przyzwyczajam do tego :D Tęskno mi Dorotka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to kwestia mojego komputera, ale strasznie wielkie zdjęcia mi się wyświetlają...

    Fajnie, że piszesz tego bloga, rób to jak najczęściej bo właśnie takie relacje za rok pozwolą nam się przenieść na chwilkę do innego świata, gdy już będziemy w swoich polskich łóżkach ;p

    Masz urocze dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeeem! dodawalam zdj z telefonu i nie udalo mi sie ustawic ich rozmiaru :) ale wlasnie dorwalam kompa i poprawilam :) mam nadzieje ze teraz jest lepiej :))
      Pozdrawiam.!

      Usuń
  4. Jaka super choinka!!! :D nie lubie o nie obchodze swiat, ale choinke macie zajebista

    OdpowiedzUsuń