piątek, 1 listopada 2013

3 dni PRZED !

Za 74 godziny będę lądować na lotnisku Newark. Dalej nie jestem w stanie w to wszystko uwierzyć... 74 godzin?

Ale od początku..

Ostatni weekend spędziłam w Pradze :) Pogoda jak marzenie! 20-23st. słoneczko i wszyscy dookoła uśmiechnięci! Prażka się postarała na mój przyjazd!!

Zaliczone dwie imprezy jedna szalona bardziej od drugiej! Jedna była halloween.. więc się zrobiliśmy na bóstwo!
podobno wyglądałam uroczo a nie strasznie - ale to zdanie moich przyjaciół :D

ja tam swoje wiem :D jak się zobaczyłam w lustrze w klubie to się przestraszyłam siebie samej!

Sami możecie ocenić... 
my

moja prawdziwa 'urocza' twarz (;

Jak mówiłam już Praga zachwycała.. 
 widok z wyspy na most Karola 
I sentymentalnie.. Prazky Hrad - kiedyś właśnie obok Praskiego zamku mieszkałam :))

Po powrocie trzeba było wrócić do rzeczywistości! (I TO JAKIEJ!! ehh wszystko co złe i nieprzewidywalne musiało się stać oczywiście w tydzień przed moim wylotem ehhh..)

Skończyłam projekt, byłam na ostatnich zakupach (oby to były ostatnie bo już mam dość :P), w sumie jestem gotowa mogę lecieć! Akcja pranie - in progress, suszing też :D


Nie wiem co powinnam spakować a raczej - co jeszcze zdołam upchać.. prezenty są, ciuchy są, jakieś minimalne zapasy kosmetyków też,  ooo jeszcze jutro apteka.. i chyba koniec.
Jak zostanie miejsce i kg to będę upychać buty! 

Jak całe życie spakować w 23kg (a raczej w 19 bo walizka swoje waży) + 8kg(a raczej 6..)+torebkę? Okaże się już jutro.

No nic, następna notka już chyba z tej drugiej strony Oceanu? Masakra!! :D jak się ogarnę w miarę to napiszę! Bo w sob już wiem że jest jakaś impreza - Polka z mojego miasteczka pisała - więc pewnie się wybiorę :D

W takim razie, ostatnie POLSKIE buziaki !
3majcie się ciepło!

PS. hah specjalnie na wyjazd zrobiłam sobie HAmerykanskie pazurki  :D są mega - więc muszę się pochwalic :)

10 komentarzy:

  1. wow! jeszcze tylko 3 dni, a potem rok pięknego american dream!! <33
    Koniecznie daj znać kiedy dolecisz!! Trzymam kciuki i powodzenia!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieto :D Juz Ci mowiłam ! Nie szalej z tymi tobołami, bo tam wszystko bedziesz miała i to jeszcze jakie tanie ! ;) Weź podstawowe rzeczy na pierwsze 2 tygodnie i tyle :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj nie szaleje!!:) ale same prezenty dla 6osob to spore zamieszanie :)

      Usuń
  3. Hej, jakie mają być wymiary walizek na bagaż podręczny i główny? Chyba, że jest tylko ograniczenie co do kilogramów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 157cm i 23kg :)

      Usuń
    2. A podreczny 8kg.. wymiarow nie pamietam bo kazd moja walizka sie w nich miescila, wszystko zalezy od linii ktorymi sie leci :)

      Usuń
  4. Cholernie zazdroszczę!!! Ale życzę też powodzenia! Pisz jak najszybciej jak ci tam jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie wspaniałe pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń