czwartek, 14 listopada 2013

pierwszy tydzien za mna

Ok, ok.

Pare z was domaga sie nowej notki. Wlasnie siedze na basenie (okkkk okkk posta dodaje jak juz jestem w domu i leze przed tv) i patrze przez szybke jak moje potworki kochane plywaja :))

Z 4 dzieci czas pedzi jak oszalaly... ledwo sie budze a tu juz lunch...

Dzieci.. sa CUDOWNE, grzecze, ulozone prosze dziekuje ohhh ahh, male aniolki. Czasem - oczywiscie bardzo zadko maja swoja czarna strone hehehe, ale JESZCZE nie widzialam tak dobrze zorganizowanej rodziny. 4dzieci w wieku od 3miesiecy do 8lat serio maja rozne potrzeby... ale wszystko jakos da sie pogodzic. Czeka mnie chrzest mlodego i 2dni wczesniej swieto dziekczynienia na ok 35-40 osob boze boze boze !!! Hahah


Ale tak, okolica jest piekna. Spadl juz pierwszy snieg, ale bylo go centymentr albo dwa..i nastepnego dnia juz go nie bylo. Dzisiaj pelne slonce i 12st.ahhh miodzio.

hostka - cudowna, ale ma swoje zasady i jest mega mega zorganizowana.
Juz umowila mnie na wizyte w swoin salonie fryzjerskim.. jutro idziemy zrobic sobie paznokcie, ja host mum i moje dwie host dziewczynki. Takze bedzie fuuuun.
Jutro pierwsza wyplata, a dzisiaj mija moj pierwszy tydzien tu. Wow a czuje jakbym byla tu juz wiecznosc..


Jejku stracilam watek.. ale generalnie jest najjjs!! I co? Mam super pokoj, mam super pokoj, garderobe marzenie :D i wielki telewizor i moje kochane seriale na ktore nie mam czasu bo pracuje od rana do wieczora !!!!!!!!!!!

Ok nie wiem czy ta notka jest spojna czy nie, czy ma sens czy tez nie.
Ale jest mi tu dobrze, rodzina jest cudowna i dzieci sa kochane, a to chyba najwazniejsze. Jak dorwe kompa w weekens to napisze szczegolowo ze zdjeciami i w ogole:))))
Ps 3mies chlopak nie placze w ogole. Jestem tu od tygodnia a on plakal jakies 3razy ?? Big wow!

Buziaki i obiecuje poprawe!

4 komentarze:

  1. Dorotka... powiem tak, notka jest spójna, ma sens, jest chaotyczna...ale przecież geniusz panuje nad chaosem, czyż nie ? :D

    Kolejna radość z kolejnego bloga, że wszystko jest w porządku i jesteś szczęśliwa!

    Śledziłam Wasze posty z Agą jak byłyście na szkoleniu, ale sama wpadłam w wir tutejszy i dopiero dziś postanowiłam zrobić sobie dzień nadrabiania, komentowania...i cieszę się czytając Wasze tak pozytywne relacje.

    Czwórka dzieci to dużo, ale właśnie kwestia wychowania robi swoje. Nieraz taka czwórka aniołków może być dużo lepsza niż jakiś jeden diabeł wcielony :)

    Trzymaj się, szalej z fryzurami, w końcu jesteś w AMERYCE ! :)

    Pozdro !:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dzieeeeeeeki :D ojjj 4ka dzieci to DUUUUUUUZO!
      3maj sie cieplo :**
      i zapraszam do Michigan :D heheh

      Usuń
  2. Mam to samo, ze ledwo wstaje ,a juz lunch,a ja mam przeciez tylko jedno dziecko... To co dopiero u Ciebie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. \ zamiast doby ktora ma 24godziny to czuje jakby moja miala 12! aaaaa masakraaa :D

      Usuń