piątek, 4 października 2013

Wiza!

A co do mojej wizy.. :)
wyjechałam z domu z zapasem czasu, bo zawsze jakiś wypadeczek koreczek.. ;)
Przed Konsulatem w Krakowie byłam już o 8.30 (I już byli ludzie!! OMG hah) więc podeszłam i spytałam, czy jak mam spotkanie na 9.30 dopiero to czy też już mogę dać (baaaaardzo przystojnemu) Panu moje dokumenty - oczywiście że mogłam :)

I tak o 8.45 weszłam już do środka! :D przede mną było 8 osób w kolejce - także kto rano wstaje... ten krótko czeka! - 3 okienka były otwarte więc raz dwa wszystko poszło.
Trafiłam do okienka nr 3 ! I na bardzo przemiłego i przystojnego Konsula, ani pół słowa po polsku nie usłyszałam (!)

Od razu:
dlaczego się wybieram do USA? No jak to dlaczego? Proste - au pair.
ooch lubisz dzieci? Taaaaaaaak!
To powiedz coś o swoich dzieciach? ile mają lat?
ohh aż czwórka? będziecie mieć dużo zabawy !
będziesz chodzić na kurs angielskiego? Hmmm TAAAAK, chce podszkolić angielski na co cudowny Pan K. no ale angielski masz  świetny, no ale jak chcesz to idź :)
Hmm noo a tam w Detroit to jest taki jeden fajny club na P.. (super ze zapomniałam nazwy) powinnaś tam pójść! :D
A Pani w okienku coś Ci dała? Taaaak - moje prawa w USA.
No i czego sie dowiedziałaś? Że mogę dochodzić swoich racji w sądzie :D no i ze 911 to ważny numer, no i paszport musze trzymać ze sobą w bezpiecznym miejscu... :)
OK daj palce na czytnik, ok.
No to kiedy lecisz? 4 listopad!!
Uważaj jak będziesz w Detroit.. - No właśnie moja mama się o mnie trochę boi..
Ale wszystko będzie dobrze, będziesz bezpieczna, nic Ci się nie stanie <3 ohhh jasne -.-
Dobra, leć, baw się i enjoy. A tooooo tooo too weź ze soba do samolotu do torebki. YES SIR :D

No i po wszystkim, z wielkim bananem na buzi wyszłam. teraz został równy miesiąc i LECĘ.
Bo już wszystko mam co mam mieć ! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :)


Z moją kompanką Agacią <3

8 komentarzy:

  1. Czyli tak totalnie bezstresowo, fajnie! Ja mam spotkanie w poniedziałek :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś z Bielska? Bielska - Białej? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka rozmowa na luzie, że aż się chce tam jechac i tą wize załatwiać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mi uświadomiłaś, jak chętnie wybrałabym się do Krakowa :) Spędziłam tam ostatnie 3 lata, nawet będąc u siebie w domu jeździłam jak na sraczkę;p i w tym momencie naprawdę wiem, że lubie to miasto :)

    Gratuluję wizki przeogromnie ! Super, że tak na luzie rozmowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by bylo gdybys piasala czesciej bo lubie tu wpadac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się coś naskrobać w najbliższym czasie. aktualnie cierpię na totalny brak czasu..! 13 dni do wyjazdu aaaa! :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  6. Szkoda ze moj Agata lski jest fatalny, ale k wie moze w rok sie lepiej podszkol :-) :-) zazdroszcze wyjazdu tojuz niedlugo :-). czekam na posty z usa :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń