sobota, 1 marca 2014

No i mamy marzec!

Czas leci jak oszalaly.
Zima dalej nam daje w kosc. masakra juz szczerze mam dosc! Jeszcze jutro podobno ma spac ok 30-40cm sniegu - OSZALEJE. Ostatnie dni byly dosc zimne - bo okolo -20..

no ale ile mozna o zimie i zimnie?

W ubieglym tygodniu postanowilam sobie sprawic wczesny prezent na urodziny :))
kupilam bilet do NYC - na moje urodziny! :D wiec weekend 11-13 kwietnia spedzam w NYC ! I o to moje jedno z wielu marzen zostanie spelnione ! Urodziny na Manhattanie? WHAT ? really?:D
Co najlepsze - leci ze mna Aga :D a obie zatrzymujemy sie u kolezanki (Polki) ze szkolenia w NJ :D takze bedzie OSSSSSTRO :D juz nie moge sie doczekac ! :D

Zostajac w temacie podrozy..
Za 2 tygodnie jade do Chicago na dzien Sw. Patryka :D bedzie wielka ZIELONA parada (farbuja nawet rzeke na zielonoo) bedzie sie dzialo :D relacja po powrocie! :D

Co jeszcze nowego? Hmm aktualnie moi host rodzice sa w Chicago na slubie ich znajomych :) wzieli ze soba babcie i najmlodsze moje host dziecko :) A do pozostalej 3ki - wczoraj o 18 przyszla niania - na caly weekend :)) aktualnie ich nie ma - wziela je na jakies istnie szalenstwa - co by potworki sie zmeczyly - i na pizze :) takze ja relaksuje sie w ciszy i spokoju.. A w tym domu to naprawde rzadkosc. :)
Zaraz jak tylko wroca bedzie AAAAAAaaaaaaaaaaaaa HHHHHHHHEEEEEEEEELLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! hah ale musze przyznac ze troche dziwnie jak za dlugo jest cicho :D

W tle leci Friends with benefits.  Boze jak ja kocham ten film..:)
A zaraz zaczne sie szykowac na impreze 70/80/90's :D ten sam klub co tydzien temu z hostami - dzisiaj idzie okolo 15 aupair! hah takze bedzie szaaal :)


No i na koniec.. mix zdj z minionego tygodnia ! :)
Jako ze wiekszosc tygodnia spedzam z dziecmi - ich zdj jest najwiecej!! No i moj ulubieniec jest juz taki duuuzy ! (: a jaki slodki <3 ahh ! dobrze ze maly - zmieszcze do walizki :D









4 komentarze:

  1. Aleee maluszek juz duży ;D
    Współczuje temp. ;D u mnie było dzisiaj 15 stopni!
    Spring ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rosnie jak szalony! dzisiaj to u nas jest 15 ale F a nie C :D hehe takze ZiiiiiiiMnnooooo!OOOO!

      Usuń
  2. Tez nie moge sie doczekac!!!!
    Moja Alicia zakochalaby sie w spodniczce Twojej malej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos czuje ze nasze dziolszki by sie dogadaly! wpadnij na jakas playdate !:D

      Usuń