niedziela, 16 lutego 2014

misz-masz czyli co sie dzialo jak mnie nie bylo :)

Zima, zima, zima - tak ciagle w Michigan mamy epoke lodowcowa! I konca nie widac. Juz zaczynam powoli swirowac. Ile moze trwac zima?! grr i jak pomysle ze w Polsce prawie jej nie ma i nie bylo to az mnie...
Ale ale.. juz niebawem bedzie wiosna,nie? OBY!

Co sie dzialo przez ostatni miesiac? O masakra nawet nie wiem.. ale w wielkim misz-maszu:
1) jadac na impreze rozwalilam szybe przednia w moim samochodzie - przez co tydzien bylam uziemiona w domu - bo bez auta. Ale juz mam nowa szybe :D BOOOZE. ile stresu sie najadlam jak jechalam z rozwalona szyba do domu hehehe, ale spoko host od razu wzial telefon (22 w sobote) i umowil sie na wymiane szyby :D oczywiscie nie jest to moja wina, tylko pech. wiec luzik - na szczescie ubezpieczenie wszystko pokrylo.

2) hahahahhaha OBLALAM egzamin na prawo jazdy hhehe, okazalo sie ze za krotko wlaczam kierunkowskazy, i jechalam 2mile/h za szybko, i nie patrze dokladnie czy cos nie jedzie z prawej/lewej (WHAAAAAAAT?!) po prostu trafilam na suke suk. Moje wkurwienie osiagnelo maksimum tego dnia. egzamin musze powtorzyc bo hosci chca zebym miala prawko z Michigan. hehehe ogolnie egzamin luzik jak dla mnie bylam 100% pewna ze zdany a tu co? babka mi mowi jak dobrze jezdze i w ogole jak pewnie czuje sie na drodze i mowi 'nie zdalas'. Spoko opinie o niej w internecie sa jak najbardziej prawdziwe. grrr. nast ezgamin musze zdac do 27 lutego wiec SOON! heh i teraz zdam! hah.

3) ostatnie 2 tygodnie praktycznie caly czas pracowalam - mialam beznadziejne grafiki, ostatni piatek pracowalam od 7.30-23.00 (oczywiscie 5h bylo extra wiec zaplacono mi za nie tez extra.. ale uwierzcie mi PADALAM po calym tyg pracy..)

4) Moj boyfriend skonczyl juz pol roku <3 i jest juz mega duzy!! Ooooo tak jest to moj ulubieniec ! bagatela - nawet w wolny dzien od pracy - hostka dala mi go po prostu na rece "wykapiesz go?"  Eee yyyy eeeE? WHAT?

5) taaaak, moja hostka czasem nie czuje kiedy ja NIE PRACUJE.. ale weekend byl zakrecony wiec spoko raz po ludzku po prostu moge pomoc...

6) w kwietniu na wielkanoc jedziemy na Floryde ! SAMOCHODEM! z 4 ka dzieci haha bedzie to zapewne NIEZAPOMNIANE doswiadczenie - ale co zobacze TO moje :)

7) BYLAM NA MECZU PISTONS (NBA) I SIEDZIALAM W PIERWSZYM RZEDZIE !!!!!! AAA ZARAZ OBOK GRACZY BOZE! DALEJ SIE JARAM! Moj host jest po prostu mega <3
I co najlepsze, zaraz obok mnie stal byly maz aktorki Evy Longorii PARKER <3 ohh i inni piekni, sexowni i cudowni gracze.. ahh wzdychalam i podziwialam - gra CU DO WNA!

8) walentynki ? eee w ten dzien pracowalam 15,5h wiec nic o nich nie wiem hahaha, oczywiscie moje dzieci mi daly walentynki a ja im :)

9) Na  sw. Patryka jade do Chicago ! CANT WAIT :D

10) wczoraj wydalam DUuuuuuuuuuuzo zielonych banknotow - bo mi sie tez cos od zycia NALEZY :) tak wiec jestem szczesliwa posiadaczka pieknych perfum VS ! <3 I kilku nowych szmatek, i par butow :D
oczywiscie wszystko wiosenne ! przywoluje moimi zakupami wiosne!


11) jade zaraz na zakupy - bo czemu by nie :) ale serio musze cos znalesc dla mojego taty na uro :) :D pierwsza paczka poleci do domku juz niedlugo :)) musze mu kupic cos czadowego ! :D takze bede dzisiaj lowic :D cena nie gra roli  :D

12) ochhh no i przeciez SUPERBOWL ! bylo bylo ! najbardziej oczywiscie podobal mi sie Bruno Mars i reklamy :D gra - bez szalu.. zero emocji.. ale za to BRUNO <3 hehe

13) zapomnialam! bylam na Auto Show! najwiekszy na swiecie pokaz nowych samochodow- jaralam sie jak nigdy! widzialam kilka modeli ktore mogly by byc moje - i BEDA :D

obiecuje ze sie poprawie z notkami! hehe postaram sie dodawac jedna na tydzien at least! :)


No i na koniec mix zdjeciowy :))


AUTO SHOW :)






 MECZ





cena - bezcenna <3

superbowl 

zima!







prawko hue hue hue

szyba ktora sie do mnie usmiecha ;]



rambo <3






12 komentarzy:

  1. Ah no kurczę to nieźle tam masz!
    Wstawiaj więcej notek i zdjęć :D a co do prawka.. to faktycznie, ahha ale powiem Ci, ze ja 27 mam kolejny raz(teorie) tutaj w polsce i w sumie to jest jedyna rzecz jaka dzieli mnie od otwarcia room'u, aby wyjechac do usa :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teorie zdalam :D ! a praktyke zdam jak tylko poznam moj schedule na nast tydzien i moze akurat uda mi sie umowic na egzamin :) po zdaniu napisze notke i calym procesie zdawania prawka w Michigan - chyba najbardziej posrane procedury tu maja xD

      Usuń
  2. No u nas wiosna na całego :D A co się stało, że szyba pękła? Od pogody czy jakiś wypadek? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakis kamyk czy cos uderzylo w szybe. jak zjezdzalam z autostrady. oczywiscie NIC przedemna nie jechalo i byla sniezyca :] heh wiec pech na calego. ale juz mam nowa szybe :))

      Usuń
  3. Jaki słodki maluszek! Jeszcze w tych śpioszkach z Polski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a Ty się tak godzisz pracować po kilkanaście h ?? wow, podziwiam! musisz padać na ryj :D
    A śniegu to ja tyle nie widziałam chyba juz z kilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. się żyje Dorotka, oczywiście o nadgodzinach :v grunt żeby się hajsiwo zgadzało, a za mecz NBA i autka to mnie zazdrość zeżre. Przystojniacha z tego maluszka <3
    ale to prawko to przesada, mogłaś jej powiedzieć, że po polskich drogach umiałaś jeździć, nad morze dojechałaś, więc o czym ona tu kurde gada? :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! nad morze to ja dojechalam slepa xD hahah

      Usuń
  6. WoW nie źle musiało uderzyć jak szyba miała aż taaki wieelki uśmiech ;D
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. awwhhhh jakie cudowne body POLSKA hahahah

    OdpowiedzUsuń
  8. Sluchaj, na tej Florydzie, to gdzie bedziesz? :P
    Ten maly jest przeslodki!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh nie wiem, hosci wczoraj szukali jakiegos domu na tydz tam.. przy plazy <3 wolalabym hotel no ale nie bede narzekac jak.jade tam za free :p

      Usuń